• Uncategorized

    TvÄ gÄnger i skolan och inge godis.

     kopierat frÄn X3M

    Var i skolan tvĂ„ gĂ„nger idag. 😼

    Första gÄngen för att min bÀstis hade intrÀdesförhör and stuff sÄ jag ville trÀffa henne.
    Andra gÄngen pÄ en klasstrÀff.

    Att sÄnt.

    Är nöjd att jag inte Ă„t kex eller drack limu pĂ„ klasstrĂ€ffen. Det var svĂ„rt, men jag klarade av det.

  • Uncategorized

    Angel

    kopierat frÄn emmelemzi.blogg.se

    Through the darkness and broken glass
    I’ll come for you, if you only ask
    And there i’ll stand
    Just for you

    Million miles between our lives
    can’t keep us apart from our grieving hearts
    sealed with love
    God speed my darling
    Lovex – Guardian Angel
    Har inte skrivit nÄgonting pÄ en tid. Har bara inte haft tid. Haft för mycket praktik and stuff. MÄr vÀl helt okej. Eller ganska iaf.

    J föreslog att jag skulle bestÀlla tid hon P som Àr skolkuratorn. Kanske jag faktiskt borde göra det. Det kanske skulle kunna vara helt bra.

    Fast vi fÄr se.

    Jag skall gÄ till skolan imorron för att trÀffa Zan. Det blir hÀrligt. Har inte trÀffat henne pÄ en evighet, men ÀndÄ Àr jag lite orolig för att gÄ till skolan. Jag Àr rÀdd för mÀnniskorna dÀr.

    Jag hÄller pÄ att Äka mot Goth stilen. Helt klart.  M sa att jag inte fÄr göra det. Hon kommer vÀl dÄ sluta umgÄs med mig. :/

    I’m becoming something diffrent. I don’t know what and it scares me.

  • Uncategorized

    Blek blek blek.

     kopierat frÄn X3M

    GÄrdagen. NÄ jag klara över hÀlften av dagen sen blev jag hemskickad eftersom jag tydligen var blek och dessutom frös jag.

    Spöke

    Som tur blev jag inte sjuk.

    TrĂ€ffa Ch pĂ„ morgonen. Bjöd henne pĂ„ godis (hon blev glad). 🙂

    Godismonster

    att sÄnt.

  • Uncategorized

    Åkt Ă„t fel hĂ„ll.

     kopierat frÄn X3M

    Första dagen klarad. 🙂
    Jag Àr faktiskt skitnöjd. (över att jag klarade det.)
    NĂ€r vi kom till busshĂ„llplatsen sĂ„ mĂ€rkte vi att bussen inte gick den tid vi trott. Det var tur att jag kollade pĂ„ vĂ€gen annars skulle vi ha missat hela bussen. Vi hade tur. Även med det att en kvinna som satt bredvid visste var vi skulle stiga av. 🙂
    NÀr vi slapp ut ur bussen sÄ var det en bit att gÄ. Det var halt och Àckligt.
    Dagen dÀr var lugn. Lagade mat (efter att vi (jag och min handledare) varit i butiken.), strök klÀder (för första gÄngen i mitt liv.), Ät mat och sÄnt. LÀrde kÀnna alla dÀr.

    NÀr jag skulle Äka hem och stod pÄ busshÄllplatsen sÄ trÀffade jag en klasskompis. Blev skitglad. Hon hade Äkt Ät fel hÄll med bussen. x)

  • Uncategorized

    Inte dÀr dÀr dÀr

     kopierat frÄn X3M

    Nej, dÀr var den inte. Under bordet. Inne i högarna pÄ soffan. I högen pÄ golvet. Inne i skÄpet. Nej. Nej. och Äter igen nej. Hittar inte. Söker hela rummet. Nej. FÄr smÄpanik. PÄminner mig sjÀlv att andas. Kommer ihÄg att andas. Skickar sms Ät Àngeln. Andas. Hon ringer. Andas. SÀger att det Àr lugnt, men att jag skall söka lite till. Andas. Söker lite till. Andas.

    Hittad. Andas. Andas. Andas.

    Och jag hann Àven klippa lite ut ur mina tidningssamlingar.

  • Uncategorized

    Trevlig skoldag. (ja, det Àr möjligt)

    kopierat frÄn X3M

    Extremt trevlig skoldag.

    En massa prat och dekorerande av en lÄda. En insamlingslÄda för limuflaskor. Den blev inte helt klar, men ÀndÄ.

    Mera likadana skoldagar och jag skulle vara njöd.

    Dessutom trÀffa jag diZi oxÄ. :D:D

  • Uncategorized

    Jag slapp inte skolan.

     kopierat frÄn X3M

    slipper inte skolan sen heller idag fast jag först trodde det. Skall gÄ och jobba lite, men det bÀsta Àr att jag inte behöver trÀffa mina klasskompisar. Vet inte om jag skulle orka med dem idag. SmÄsöndrig fortfarande, men hÄller pÄ att lappas ihop igen tror jag. smÄningom. Sakta men sÀkert.

    Efter det skall jag igen sÀtta mig hÀr och lÀsa eller KANSKE Àven skriva nÄgot liten, men jag lovar ingenting.